Hej gott folk!

Jag är en 37-årig singeltjej från skåne som nu startat min första blogg. Varför då kan man undra? Det undrar i alla fall jag, vem fan kommer att vilja läsa den här skiten? ;)

Jag har bestämt mig för att helt enkelt komma i form, och inte bara det, jag ska se om magrutor finns på riktigt eller om det bara är en myt ;) I jakten på dessa magrutor behöver jag lite hjälp. Där kommer bloggen in i bilden. Kanske jag kan få lite draghjälp från mina läsare? (Vilka förmodligen lär vara en - min mamma!!)

Jag är en mästare på att ligga på soffan, fastnar lätt i realityserier som Geordie Shore, Ex on the beach och annat skit och ligger i timmar och tittar på medans andra lever sina liv. Inte så spännande faktiskt. Om jag skulle börja att aktivera mig själv lite?

Jag har en kosthållning som är under all kritik. Kakor till frukost? Ja tack! Chips och dippa är en bra middag. Att inte äta på hela dagen för att till kvällen trycka i mig en pizza är inget ovanligt. Frukt? Ja, om jag råkar hitta en på jobb jag kan stjäla.

Nikotin.... Ja, vem röker idag? Bara kompletta galningar, och jag är en av dessa. Rökstoppen har varit många och ibland långa, men på något sätt så hittar jag och cigaretterna alltid tillbaka till varandra. Lovestory made in hell! Under mina rökperioder har jag dessutom systematiskt valt bort träning under mantrat "det är inte lönt att träna om man röker". Idiotiskt. Jag tänker inte plåga mig själv med att sluta röka i allt detta, det kommer säkert, men inte nu.
 
Den här bloggen kommer att passa dig som precis som jag vill ha den där perfekta vältränade hälsosamma kroppen men som helst hade skaffat den genom att gnugga på Aladdins lampa!

Okej, så i jakten på dessa magrutor så måste jag ju lägga upp före bilder, eller hur? Och vem vill inte se en 37-årig blek putmage när man söker efter bloggar om träning? Det tror jag alla vill... Enjoy!

Kommentera

Publiceras ej